VIND ANTWOORDEN OP UW VRAGEN

Als u hulp nodig heeft of vragen heeft over onze producten, levering of andere veelgestelde vragen, kunt u hier op deze pagina gemakkelijk antwoorden vinden op de meeste ervan. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, bent u altijd welkom om direct contact met ons op te nemen!

BESTELLINGEN

Wanneer u uw bestelling plaatst, ontvangt u automatisch een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Deze e-mail kan echter in uw spamfilter terechtkomen, dus het is altijd een goed idee om uw spammap te controleren.

Als u geen e-mail met uw trackinginformatie heeft ontvangen, of als u vragen heeft over de status die wordt weergegeven bij het volgen van uw pakket, bent u meer dan welkom om direct contact op te nemen met onze klantenservice, en wij zullen ons best doen om u te begeleiden en te assisteren.

Helaas kunnen we geen wijzigingen aanbrengen in uw bestelling of de ingevoerde informatie, aangezien onze bestelprocessen automatisch verlopen. Als u een verkeerd adres hebt ingevoerd, kunnen we proberen de informatie te wijzigen als u ons zo snel mogelijk informeert. Als dit niet op tijd mogelijk is, zal onze bezorgpartner het pakket meestal aan ons terugsturen, en zullen we u voor de bestelling terugbetalen.

Als u uw aankoop betreurt, kunt u het volgende doen:

1. U kunt de ontvangst weigeren, waarna het pakket automatisch aan ons wordt teruggestuurd.

2. U kunt het pakket ontvangen en contact opnemen met onze klantenservice, die u kan helpen met een gratis retourlabel.

LEVERING

Als u uw pakket niet heeft ontvangen 3 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst, kan dit te wijten zijn aan vertragingen bij de leveringspartner of drukte in ons magazijn. U bent altijd welkom om op elk moment contact met ons op te nemen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat u uw goederen zo snel mogelijk ontvangt.

Bij NEXSMART™ leveren we binnen 1-3 werkdagen nadat uw bestelling is geplaatst, tenzij het een voorbestelling betreft. Tijdens speciale promoties, zoals uitverkoop, Black Friday of vergelijkbare evenementen, kunnen er zeldzame gevallen van verlengde levertijden zijn. Mocht dit het geval zijn, dan wordt u dienovereenkomstig geadviseerd.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met trackinginformatie voor uw bestelling. Let op dat het tot 24 uur kan duren voordat de trackinglink u van informatie kan voorzien.

Wanneer u een aankoop op onze website doet, bieden we u altijd minstens één verzendoptie die gratis is. Echter, vanwege vele verzoeken van onze klanten, bieden we ook andere verzendopties die flexibeler zijn dan de standaardopties. Deze verzendopties zijn duurder dan de standaardopties, maar worden aangeboden zodat u vrij kunt kiezen wat het beste bij u past. In dit geval rekenen we een kleine vergoeding voor de duurdere verzendopties om het verschil tussen een standaardzending en de premium verzendoptie die u heeft gekozen te dekken.

RETOUREN

We bieden een retourbeleid van 100 dagen, dat ook van toepassing is zelfs als u het product heeft gebruikt. Het moet daarom worden opgevat als een tevredenheidsgarantie. Als u het product niet leuk vindt, of niet tevreden bent met de functie van het product, geven we u uw geld terug zodra we het product terug hebben ontvangen. Het is simpel en gemakkelijk.

Als u een product wilt retourneren of een claim wilt indienen voor een product, neem dan eenvoudigweg contact op met onze klantenservice via service@nexsmart.nl of in ons contactformulier, dat u hier kunt vinden: https://nexsmart.nl/pages/neem-contact-op

Onthoud om uw bestelnummer te verstrekken voor de snelst mogelijke verwerking van uw aanvraag.

Let op dat het niet mogelijk is om fysiek te retourneren op ons adres, aangezien we uitsluitend een online webshop zijn en daarom geen fysieke winkel hebben.

We verwerken uw retourorder zo snel mogelijk zodra deze bij ons magazijn aankomt. Het kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat u uw retourorder verzendt totdat we het geld aan u hebben terugbetaald. Het hangt af van uw eigen bank wanneer het geld beschikbaar is op uw rekening. U ontvangt dan een e-mail wanneer uw terugbetaling is verwerkt. Het bedrag wordt overgemaakt naar dezelfde betaalmethode en/of dezelfde betaaloptie die u heeft gebruikt voor de aankoop.

Zowel u en/of de ontvanger van het cadeau zijn altijd welkom om het product te retourneren. Om het product te retourneren, neemt u eenvoudigweg contact op met onze klantenservice met het bestelnummer, en wij kunnen assisteren met een gratis retourlabel. Let op dat we alleen het geld kunnen terugbetalen aan de kaart waarmee het item is betaald.

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. U kunt echter uw bestelling retourneren, en wij zullen uw aankoop terugbetalen, zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen voor het gewenste product.

U kunt ook schrijven naar onze klantenservice op service@nexsmart.nl, en wij zullen proberen een oplossing te vinden die voor u werkt.

Bij NEXSMART™ hebben we strikte kwaliteitscontrole en testen we onze producten regelmatig. Mocht u toch een claim moeten indienen voor een product, dan bent u welkom om contact op te nemen met onze klantenservice via service@nexsmart.nl.

Wanneer u een claim indient voor een product, beschrijf dan gedetailleerd wat de claim is en voeg een foto of een video van de claim bij. U ontvangt dan een e-mail van onze klantenservice, die u zo goed mogelijk zal assisteren bij uw situatie.

Onthoud om uw bestelnummer te verstrekken voor de snelst mogelijke verwerking van uw claim.

BETALING

We bieden verschillende betalingsopties aan, waaronder betaling met VISA en Mastercard.

Op onze website in de afrekenmand, moet u uw informatie en gegevens invullen, zoals naam, adres en e-mail, aan de linkerkant. Aan de rechterkant kunt u de producten zien die u gaat kopen, en onder deze functie ziet u "Cadeaukaart of Kortingscode". In dit veld voert u uw cadeaukaart of kortingscode in en drukt u op "Toepassen" – dan wordt de korting automatisch opgenomen in uw totale bestelbedrag.

Vaak kan het afhangen van welke browser u gebruikt bij het doen van de aankoop. Probeer daarom gebruik te maken van Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox. Als dit het probleem niet oplost, kan er sprake zijn van een technische fout. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@nexsmart.nl

GARANTIE

Bij NEXSMART™ hebben we een garantie van 3 jaar op al onze producten. Deze garantie dekt alle aspecten van onze producten.

OVERIG

Om de grote kortingen te behalen die we adverteren, volgt u eenvoudig de onderstaande stap-voor-stap handleiding:

1. Vind het product dat u wilt kopen op de website.

2. Klik op het product en scroll naar beneden totdat u een menu ziet met veel accessoires.

3. Controleer de accessoire-opties die u voor uw product wilt en druk vervolgens op "Toevoegen aan Winkelwagen".

4. Zodra u uw hoofdproduct inclusief de gewenste accessoires heeft toegevoegd, kunt u uw winkelwagen aan de rechterkant openen (zie winkelwagenicoon), en van daaruit doorgaan naar de kassa.

Onze producten worden voornamelijk geproduceerd in Azië. Ons hoofdkantoor en magazijn bevinden zich in Sorø, en vanaf hier worden alle bestellingen verzonden.

Als u vragen heeft of andere informatie nodig heeft die u niet kon vinden met de bovenstaande vragen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier: https://nexsmart.nl/pages/neem-contact-op of op service@nexsmart.nl