HEEFT U VRAGEN?

Gebruik het onderstaande contactformulier om contact met ons op te nemen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ons ook rechtstreeks schrijven via service@nexsmart.be

Wilt u meteen antwoord ontvangen? We hebben de meestgestelde vragen onder FAQ verzameld en daarnaast een Gids voor probleemoplossing samengesteld. Klik op de onderstaande links:

KRIJG ANTWOORDEN OP UW VRAGEN

Als u hulp nodig heeft of vragen heeft over bijvoorbeeld onze producten, kunt u hier gemakkelijk antwoorden vinden op de meeste ervan. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, bent u altijd welkom om direct contact met ons op te nemen!

We hebben een gedetailleerde stap-voor-stap video over hoe u onze camera's kunt instellen. U kunt het hier vinden: https://nexsmart.nl/pages/camera-gids-eerste-keer-instellen

We hebben ook een videogids over hoe de App te installeren, die u hier kunt vinden: https://nexsmart.nl/pages/cameragidsen-het-installeren-van-de-app

Daarnaast hebben we ook een heleboel algemene goede tips & trucs verzameld in onze Probleemoplossingsgids. U kunt het hier vinden: https://nexsmart.nl/pages/troubleshooting-probleemoplossing

Een NEXSMART™ camera werkt op uw eigen WiFi-netwerk. Het is daarom de sterkte en het bereik van uw eigen draadloze internet dat bepaalt hoe ver van de router u uw NEXSMART™ camera kunt hebben.

Het gebruik van een WiFi Repeater om uw draadloze netwerk uit te breiden en te versterken zodat het nog verder kan reiken is voordelig.

Tip: U kunt uw telefoon gebruiken om de sterkte van uw WiFi te meten waar u van plan bent uw camera te plaatsen.

Dit hangt af van de individuele camera en het antwoord is te vinden onderaan de productpagina onder specificaties.

Ja, al onze camera's zullen automatisch de oudste gegevens op de SD-kaart verwijderen als deze vol is en dus in een lus draaien.

Ja - de bewegingsdetectie heeft verstelbare gevoeligheid, Laag - Middel - Hoog, die ingesteld kan worden om onnodige activering te voorkomen.

Ja, de App ondersteunt live multiview van maximaal 16 camera's tegelijk. Dit geldt alleen voor live weergave en is niet van toepassing bij het bladeren door opgeslagen opnamen, wat één camera tegelijk is.

Ja! In onze App kunt u een "Home" creëren waaraan uw camera is verbonden. U kunt er meerdere van deze hebben, bijvoorbeeld één voor uw huis, één voor het zomerhuisje, en één voor uw kantoor. U kunt een gegeven "Home" delen met een andere App-gebruiker. Zo kunt u het "Home" dat bij uw Huis hoort delen met uw hele gezin, zonder dat ze noodzakelijkerwijs toegang hoeven te hebben tot de camera's op uw kantoor - of vice versa.

We hebben een speciale pagina met informatie over Cloud, hier: https://nexsmart.nl/pages/cloud-service

Nee, niet officieel.

Onze camera's werken in principe alleen op smartphones en tablets. U kunt dit echter omzeilen en het op een PC krijgen. Het is echter niet zo plug-and-play als de rest en is geen officieel ondersteunde functie.

Wat u kunt doen, is een Android Emulator op uw PC installeren. Deze Android Emulator kan onze App draaien, en zo krijgt u het op uw PC. Maar het is belangrijk om op te merken dat de installatie en het gebruik van een Android Emulator niet iets is dat wij ondersteunen.

De kwaliteit van het nachtzicht en dagzicht is te zien in deze video:

U kunt zoveel camera's aan uw gebruiker toevoegen als u wilt.

Ja! Zelfs als uw Wi-Fi verdwijnt, neemt uw camera nog steeds op.

U zult geen toegang hebben tot uw camera via de App, maar zodra de camera weer een Wi-Fi-signaal vindt, kunt u alle opnamen zien van de periode waarin het Wi-Fi-signaal weg was.

Camera

Dit hangt af van het model van uw camera. Op sommige camera's zit een kleine knop genaamd "reset", hetzij op de achterkant van de camera of aan de onderkant. Bij andere camera's zit de resetknop achter een klein klepje, waar in de meeste gevallen "reset" op staat. Als er een resetgat is in plaats van een resetknop, moet u de meegeleverde resetpin gebruiken.

De resetknop moet 3-6 seconden ingedrukt worden gehouden.

Alarmen

Guardian 2 wordt gereset door de knop met het WIFI-symbool 5 seconden ingedrukt te houden.

Bij Guardian 4G moet de configuratieknop ingedrukt worden gehouden om het alarm te resetten.

Andere slimme producten

Het toetsenbord wordt gereset door de sabotage-schakelaar (het witte klepje aan de achterkant van het toetsenbord) ongeveer 10 keer op en neer te bewegen totdat alle lichten knipperen.

Smart Padlock wordt gereset in de app.

Dit hangt af van het individuele alarm en het antwoord is te vinden onderaan de productpagina onder specificaties.

Het sabotagealarm zorgt ervoor dat de sensor sabotagebestendig is, zodat u kunt zien of iemand heeft geprobeerd met het alarm te knoeien. Als het onbedoeld afgaat, kan het zijn omdat de sensor niet strak genoeg is gemonteerd.

U kunt meldingen aan- en uitzetten onder "Instellingen" in uw SmartLife App.

U kunt geen SMS- of e-mailmeldingen ontvangen, maar uw SmartLife-app zal pushmeldingen sturen, en u kunt de meldingen in uw app bekijken.

>>> Vorige pagina