Neem contact op
HEEFT U VRAGEN?
Gebruik het onderstaande contactformulier om contact met ons op te nemen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ons ook rechtstreeks schrijven via service@nexsmart.be
Wilt u meteen antwoord ontvangen? We hebben de meestgestelde vragen onder FAQ verzameld en daarnaast een Gids voor probleemoplossing samengesteld. Klik op de onderstaande links:
-
Meestgestelde vragen - Klik hier!
-
Troubleshooting/Probleemoplossing - Klik hier!
FAQ - Meestgestelde vragen
Welkom in onze FAQ - oftewel in het Nederlands: meestgestelde vragen. We hebben alle gewone vragen die wij hebben ontvangen verzameld. We hopen u aan een snel antwoord op uw vraag te kunnen helpen! :)
We hebben voor al onze camera’s een uitgebreide video, die stap voor stap laat zien hoe onze camera's moeten worden geconfigureerd. Deze video's vindt u op ons YouTube-kanaal: Handleidingen voor installatie
We hebben bovendien een groot aantal algemene tips en foefjes in onze Troubleshooting Guide verzameld. U vindt deze hier:Troubleshooting - Probleemoplossing
Een NEXSMART™ camera maakt gebruik van uw eigen wifinetwerk. De sterkte en het bereik van uw eigen draadloze internet bepaalt daarom de maximale afstand tussen de router en uw NEXSMART™ camera.
Het is een goed idee een wifi-versterker/repeater te gebruiken om uw draadloze netwerk te versterken, zodat het bereik wordt vergroot.
Tip: U kunt uw smartphone gebruiken om op de plek waar u de camera wilt installeren de sterkte van uw wifi-signaal te meten.
Dit is afhankelijk van de afzonderlijke camera. Het antwoord vindt u onderaan op de productpagina, onder specificaties.
Ja, al onze camera's verwijderen automatisch de oudste data op de SD kaart en nemen op die wijze in een loop op.
Ja, de bewegingsdetectie heeft een instelbare gevoeligheid: - Laag - Gemiddeld - Hoog. Hierdoor kan onnodige activering worden voorkomen.
Ja, de app ondersteunt live-multiview van maximaal 16 camera’s tegelijk. Dit geldt echter alleen voor live-view en niet wanneer u opgeslagen beelden wilt doornemen. In het laatste geval is slechts één camera tegelijk mogelijk.
Ja! :) U kunt in onze app een ‘Home’ aanmaken, waarmee uw camera in verbinding staat. U kunt meerdere ‘Homes’ aanmaken, bijvoorbeeld een voor uw huis, uw zomerhuis en een voor uw kantoor. U kunt vervolgens een bepaalde ‘Home’ met een andere app-gebruiker delen. U kunt op die wijze de ‘Home’ die bij uw huis hoort, met het hele gezin delen zonder dat de gezinsleden toegang tot de camera's op uw kantoor hebben, of omgekeerd.
We hebben een pagina met uitsluitend informatie over cloud gemaakt, u vindt de pagina hier:Cloud service
Nee, officieel niet.
Onze camera’s werken in principe alleen met een smartphone of tablet.
Maar het is te omzeilen en een pc gebruiken. Dit is echter niet plug-n-play zoals de rest en is geen officieel ondersteunde functie.
Wat u kunt doen is een Android Emulator op uw pc installeren. U kunt vervolgens onze app via deze Android Emulator gebruiken en de app op die wijze op uw pc krijgen.
Maar wij attenderen u erop dat wij geen support bieden bij de installatie en het gebruik van een Android Emulator. ;)
Je kunt het visuele verschil tussen dag- en nachtzicht in deze video bekijken!
Je kunt zoveel camera's aan je gebruiker koppelen als je wilt.
Ja! Zelfs als je wifi wegvalt, zal je camera nog steeds opnemen. Je hebt dan even geen toegang tot je camera via de app, maar zodra de camera weer een wifisignaal heeft gevonden, kun je alle opnames zien die werden geregistreerd terwijl het wifisignaal wegviel gewoon terugkijken.